Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Καλωσόρισμα / Ποιος είμαι, ποιοί είμαστε

Καλώς ορίσατε στο ιστολόγιο μου -κυρίως- και της οικογένειας Πέππα γενικότερα.

Πέρα από τις δικές μου/μας ιδέες, καθώς και τις απόψεις μου/μας για διάφορα θέματα της επικαιρότητας, εδώ κυρίως, θα βρείτε άρθρα, δημοσιεύσεις για επιστημονικά θέματα, επιφυλλίδες, δοκίμια, ή και οτιδήποτε άλλο μου/μας κέντρισε το ενδιαφέρον και που διαβάσαμε σε διάφορα έντυπα και σε εφημερίδες. Επειδή δεν πετάω τυπωμένη σελίδα αν πρώτα δεν την ξεκοκκαλίσω (και διαβάζω πολύ - μα πάρα πολύ), αυτό το ιστολόγιο λειτουργεί και σαν μια προσωπική μου εγκυκλοπαίδεια. Προκειμένου, λοιπόν, να γεμίζω το γραφείο μου, τα δημοσιεύω στο Internet και έτσι τα έχω πάντα διαθέσιμα. Ορισμένα απ' αυτά δεν απηχούν κατ' ανάγκην και την δική μου/μας άποψη. Στο τέλος κάθε άρθρου αναφέρονται πάντα οι πηγές. Όπου φαίνονται παραπομπές στο Internet σημαίνει ότι αφού το διάβασα ανέτρεξα εκεί και το αναδημοσιεύω. Όπου δεν αναφέρονται σημαίνει ότι κάθισα και το αντέγραψα. Επικοινωνήστε ηλεκτρονικά μαζί μου/μας, σχολιάστε ότι θέλετε, πείτε την άποψή σας. Ευελπιστούμε σε όμορφη συζήτηση με στόχο να γίνουμε καλύτεροι. Ιδέες, προβληματισμοί, εικόνες, αναζητήσεις, παρεμβάσεις, όλα είναι ευπρόσδεκτα.

Είμαστε ο Γιάννης και η Αιμιλία και έχουμε δύο γοργόνες, την Αγάθη-Μαρία και την Δανάη και έναν μάγκα, τον Περικλή.

Και πάλι καλώς ήλθατε!!!

Ιωάννης

Το κεφάλι του Λύκου που εικονίζεται αριστερά είναι και το δηλωτικό της παρουσίας μου στην Μπλογκόσφαιρα. Ένα πλάσμα που θαυμάζω!

Από μικρό παιδί είχα όνειρο ένα σπίτι στο βουνό, με το τζάκι του, το μεγάλο σαλόνι του, την ζεστασιά του και γενικά όλα τα καλούδια του... Δίπλα στους λύκους ...

Ταυτόχρονα κοντά και μακριά στον "πολιτισμό".

Ε! Το έκανα πραγματικότητα!